Oldalak

2014. március 3., hétfő

Első díjunk!!


Köszönöm/köszönjük szépen Evelinnek!! :)


Szabályok:

-Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról.

-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.

-11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

-11 blogot kell megjelölni és linkelni.

-Nincs visszaadás,visszajelölés.


11 dolog magamról:


1.Nem szeretem a sulit.

2.Nem tudok miről írni.

3. Van facebookom.

4. I LOVE YOU LONDON!! <33

5.A keresztapukám volt New Yorkban.

6.PS-el szerkesztek.

7.Kedvenc bandám One Direction.

8. Imádom Niallt!!

9.Mindjárt vége!

10. Ez az vége!!!

11. Kihagytam a 11. először :)

Válaszaim:

1. Mert így kibontakozhatok.

2. Van a facebook, skype, ask, twitter

3. Niall Horan

4. Van, az előbb is említettem :)

5. A madulás étcsoki Nyammi!!

6. Énekes/dobos

7. Nincs most rajtam semmilyen pulóvör csak pizsi:)

8. Ha szám 2, 22, 222, 2222, 8

9. Van. Lány

10. Csunya vagyok mint plakton

11. Nagyon fejlett! Nélküle nem lenne most díjam.



11 kérdésem:

1. Hány blogod van?

2. Miből jelesketsz?

3. Valamelyik blogodon folyik szerkesztő felvétel? Ha igen melyiken?

4. Bloggal kapcsolatban írjak?

5. Peckhes az aki azt akarta.

6. Irodalom vagy matek?

7. Unalmasak a kérdéseim?

8. Örülsz hogy mindjárt kész vagy?

9. Kedvenc számod (2,3,4)

10. Sok mindent tudtam meg rólad?

11. Tetszettek a kérdések?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése